Reklamace a seřízení
V případě, že potřebujete provést seřízení oken a dveří v záruční lhůtě, použijte prosím níže umístěný seřizovací protokol.
Tento po vyplnění zašlete na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Následně Vás bude kontaktovat náš technik a dohodne se s vámi na termínu návštěvy.
SEŘÍZENÍ OKEN A DVEŘÍ
SEŘIZOVACÍ PROTOKOL (ke stažení)
V případě, že chcete uplatnit reklamaci v záruční lhůtě, použijte prosím níže umístěný reklamační protokol.
Tento po vyplnění zašlete na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Budeme vás následně kontaktovat s řešením, popřípadě s doplněním a upřesněním požadavků.
REKLAMACE OKEN A DVEŘÍ
REKLAMAČNÍ PROTOKOL (ke stažení)
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Uplatnění a posouzení reklamací se v naší firmě řídí podle REKLAMAČNÍHO ŘÁDU. Tento je umístěn níže v elektronické podobě, v tištěné podobě je k nahlédnutí na všech pobočkách firmy ARTOKNA s.r.o.
REKLAMAČNÍ ŘÁD (platný od 01.01.2014)
DŘEVĚNÁ OKNA A DVEŘE - POSUZOVÁNÍ POVRCHOVÝCH VAD
U dřevěných oken, dveří a eurooken se liší metody posuzování povrchových vad. Tyto metody upravuje Směrnice pro vizuální posuzování povrchu dřevěných oken a vnějších dveří. Jedná se o němckou směrnici platnou na území celé EU. Dřevo je na rozdíl od plastu, nebo hliníku naprosto specifické, proto se liší způsob kontroly a posuzování. Všeobecně platí, že vady porchu, které jsou u plastových nebo hliníkových profilů nepřípustné, u dřeva mohou být v normě.
SMĚRNICE PRO POSUZOVÁNÍ POVRCHU EUROOKEN
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je:
- Česká obchodní inspekce
- Štěpánská 567/15
- 120 00 Praha 2
- http://www.coi.cz
- IČO: 00020869, DIČ: CZ00020869